פסי צבירה וספוטים

פס צבירה הוא גוף מתכת מוליך חשמל, אליו ניתן לחבר מספר רב של גופי תאורה בצורה מודולארית, לשנות את אורך הפס וכמובן את המרחק ומספר הגופים בפס. פסי הצבירה מגיעים במגוון אורכים וגדלים ובעזרת מחברים מיוחדים ניתן לייצר צורות על פי הצורך.
גופי התאורה, הספוטים, מתחברים לפס הצבירה בנקודות וזוויות שונות וכך מאפשרים חלוקה של מוקדי הארה ובחירת עוצמות הארה שונות בהתאם לצורך.
את פס הצבירה ניתן להתקין כצמוד תקרה, כשקוע בגבס וגם כפס תלוי.

ניתן למצוא את פס הצבירה בשימוש כמעט בכל חללי הבית למשל: מטבחים, סלונים חדרי שינהוגם באולמות תצוגה, במסעדות וחנויות בגדים, בגלריות אומנות ובכל מקום שנדרשת בו תאורה מודלורית חזקה וממוקדת.

ישנם מגוון פסי צבירה ונהוג לחלק אותם ל 3 קטגוריות עיקריות:
פס צבירה חד פאזי- פס צבירה זה נחשב הפס צבירה הקלאסי, אליו מתחברים גופים יעודיים באמצעות קליפס. פס זה מוזן במתח ישיר 220, כל הגופים נדלקים ביחד וניתן להתקין אותו כפס שקוע, חיצוני או תלוי.
פס צבירה תלת פאזי – פס צבירה מאוד דומה לפס צבירה החד פאזי אך לו יש 3 הדלקות נפרדות. הפס גדול יותר ומסיבי יותר ולרוב משמש להארות של שטחים גדולים, משרדים וחללי מסחר. פס זה מגיע חיצוני ותלוי בלבד.
פס צבירה מגנטי – פס צבירה זו הינו הפס המתקדם ביותר בשוק. הפס הינו דק ואלגנטי וחיבור הגופים אליו מתבצע בעזרת מגנטים. פס זה מוזן במתח נמוך (דרוש שנאי) וניתן להתקין אותו בפס שקוע, חיצוני ושקוע. עיצובו של הפס, מגוון הרחב של הגופים הקיימים לו ומראו היוקרתי הפכו את הפס צבירה זה לנפוץ ביותר בקרב בחירתם של אדריכלים ולקוחות המעוניינים בטוב ביותר.

לסיכום, לכל פס יש את יתרונותיו ויש לבחור על פי הצורך והתקציב. אם קשה לכם לבחור ואתם קצת מתלבטים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהגיע לפגישת ייעוץ ואנו נעזור לכם כמיטב יכולתינו.

דילוג לתוכן